گروه خبر: استاندار تهران با اشاره به برخی مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه او رقم دارایی‌های بلوکه شده ایران را ۱۸۰ میلیارد دلار اعلام کرده است، تاکیدکرد: «این واقعا یک بی‌انصافی بود. من چنین چیزی نگفتم. فقط توضیح دادم که دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها چه مقدار دارایی بلوکه شده در خارج از کشور دارند و حتی چیز مکتوبی که بنده جایی گفته باشم ۱۸۰ میلیارد دلار را ندیده‌ام.»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید‌حسین هاشمی، استاندار تهران دیروز در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در محل این استانداری برگزار شد، از نبود یک شبکه تلویزیونی اختصاصی برای استان تهران انتقاد کرد و گفت: «حقیقتا این وضع یعنی نبود یک شبکه اختصاصی برای تهران مناسب و شایسته ظرفیت‌های این استان نیست.»وی افزود: «در دو سفری که جناب رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های این استان داشته‌اند ما از این ناحیه وضعیت مناسبی نداشته‌ایم، خوب است که مسوولان و به خصوص دست‌اندرکاران صدا و سیما فکری برای این موضوع کنند.»

هاشمی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره بررسی‌های استانداری تهران درباره اخلال در سخنرانی رئیس‌جمهوری در حرم امام(ره) گفت: «فقط این را بگویم که درباره اخلال در سخنرانی رئیس‌جمهوری به‌صورت سازماندهی شده تردید داریم.»استاندار تهران درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات مجلس گفت: «از شهریورماه، نشست‌هایی با موضوع انتخابات برگزار می‌شود. قطعا تمهیدات لازم را خواهیم اندیشید و به آنچه مردم انتخاب خواهند کرد احترام خواهیم گذاشت. وظیفه ما صیانت از آرای مردم است و هر چه مردم انتخاب کنند ما آن را قبول می‌کنیم.»او همچنین درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک در اسفندماه در تهران گفت: «در این زمینه شورای نگهبان و وزارت کشور مرتبا با هم جلساتی را برگزار می‌کنند و به چارچوب‌هایی درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات رسیده‌اند. اراده هر دو مبنی بر برگزاری الکترونیکی انتخابات است اما باید زمینه‌های آن فراهم شود.»هاشمی همچنین درخصوص مشکل آب در تهران اظهار کرد: «ما با مدیریتی که داشتیم تا حدی توانستیم بحران آب در تهران را حل کنیم.» استاندار تهران همچنین این استان را در پیشگیری و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس احکام قوه قضائیه پیشگام سایر استان‌ها دانست.