گروه خبر: گردهمایی سراسری جوانان ایرانی با عنوان «جوان ایرانی، گفت‌وگوی جهانی» روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد. در این گردهمایی جهانگیری با اشاره به دیدگاه دولت در قبال جوانان گفت: آقای روحانی خود را وامدار جوانان می‌داند و دولت متعهد به حل مسائل و مشکلات جوانان است. وی با بیان اینکه این موقعیت می‌تواند فرصت جدیدی را برای جوانان کشور فراهم کند، افزود: دولت با موفقیت از شرایط دشوار بین‌المللی عبور کرد و امروز فرصتی است که بیشتر به مسائل داخلی بپردازد.


طی دو سال گذشته هرگاه از ما درباره مسائل داخلی سوال می‌شد، با این پاسخ روبه‌رو می‌شدند که اولویت‌های دولت چیز دیگری است و امروز با حل مساله هسته‌ای، مسائل داخلی بیشتر مورد توجه دولت قرار خواهد داشت. جهانگیری تاکید کرد:‌ دولت تدبیر و امید برای کار با مردم دنیا، دولت‌های دنیا و کار اقتصادی با شرکت‌های دنیا برای هیچ دولت و ملتی ممنوعیت و محرومیت ندارد و هر دولت و ملت قانونی که بخواهد با ملت ایران در چارچوب قانون، همکاری کند آغوش ایران به روی آنها باز است و قطعا از آنها برای توسعه کشور بهره خواهیم گرفت.

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ بخشنامه اسحاق جهانگیری، اختیار هیات وزیران از تمامی کارگروه‌ها، شوراها، کمیسیون‌ها، ستادها و سایر عناوین مشابه در دولت قبل سلب شد.