گروه خبر: رئیس مجلس شورای اسلامی تخریب در فصل انتخابات را ضد مردم‌سالاری دانست و گفت: باید به موافقان دولت نیز اجازه داد که حرف خود را بزنند، تهمت زدن به هم و آزرده کردن دیگران رفتار غیراصولی در حکومت است.

به گزارش «ایرنا»، علی لاریجانی دیروز در شورای اداری استان البرز افزود: به‌طور مثال فردی درباره مسائل ملی نظری دارد ولی برخی دیگر آن فرد را خائن می‌دانند؛ این گونه نمی‌شود هم‌افزایی ایجاد کرد. این موضوع از نظر مردم‌سالاری مشکل دارد و کشوری که در آن مردم‌سالاری است باید تحمل بالایی درباره مسائل مختلف نیز در آن وجود داشته باشد.


در همین حال رئیس مجلس علاوه بر آنکه آرای متفاوت در کشور را خوب توصیف کرد، گفت: این گونه نمی‌شود که جلسات پنهانی تشکیل شود و در آن شب نامه پخش کرد و ناسزا گفت، این کارها باعث دشمنی و انقباض خاطر در جامعه می‌شود. لاریجانی در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع برجام پرداخت و با بیان اینکه صحبت کردن درباره برجام پس از دستور رهبر معظم انقلاب خاصیتی برای کشور ندارد، تاکید کرد: اینکه برخی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند، کار اشتباهی است که باعث تلقی‌های غلط می‌شود و مردم نیز می‌ترسند که در کشور سرمایه‌گذاری کنند.