مدیر پروژه‌های گازسوز ایران خودرو گفت: تولید کم خودروهای گازسوز در شش ماهه نخست امسال در ایران‌خودرو دقیقا مطابق با هدف‌گذاری این شرکت بوده و ایران‌خودرو به طور حتم تا پایان امسال به تعهد خود یعنی تولید ۱۳۷‌هزار دستگاه خودرو دست‌ می‌یابد. علیرضا فیض‌بخش، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد: ایران خودرو طی شش ماه نخست امسال اگرچه تنها حدود ۱۱‌هزار دستگاه خودروی گازسوز تولید کرده، اما به ۹۰‌درصد هدف‌گذاری خود در این خصوص دست یافته است.

وی گفت: کند بودن تولید خـــودروهــای گــازسـوز در ایران‌خودرو طی نیمه نخست امسال طبق هدفگذاری این شرکت بوده که با توجه به جمیع شرایط در نظر گرفته شده بود.

فیض‌بخش تاکید کرد: تمرکز تولید خودروهای گازسوز در ایران‌خودرو برای شش ماه دوم امسال و به ویژه سه ماهه چهارم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست امسال زیرساخت‌های لازم برای تمرکز بر تولید خودروهای گازسوز در شش ماه دوم، ایجاد شد و ما باید به هدفگذاری قانون بودجه امسال که تولید ۱۳۷‌هزار دستگاه خودروی گازسوز در ایران خودرو است، دست یابیم.

مدیر پروژه‌های گازسوز ایران خودرو در ارتباط با الزام وزارت صنایع و معادن برای تولید تمام محصولات شرکت‌های خودروسازی به صورت گازسوز از تیرماه سال آینده نیز توضیح داد: بخش عمده محصولات ایران‌خودرو قابلیت تولید به صورت گازسوز را دارد، اما در مورد برخی محصولات نظیر ۲۰۶ هاچ‌بک نیز که قابلیت گازسوز شدن آن وجود ندارد، با وزارت صنایع و معادن مذاکره خواهیم کرد.