گروه خودرو - هنوز وارد بازار نشده، اما تولید آن چند ماهی است که در شرکت کرمان موتور آغاز شده و به زودی نیز به بازار عرضه می‌شود. کرمان موتور که اولین خودروی چینی یعنی MVM را به بازار خودرو ایران آورد این بار سعی دارد خودروی چینی دیگری را عرضه کند.

به گفته مدیر عامل شرکت کرمان موتور لیفان قرار است با قیمتی در حدود ۱۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۱۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان با توجه به آپشن‌های مختلف به بازار عرضه شود. این خودرو با دو موتور ۱۳۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی و به صورت دوگازسوز تولید خواهد شد که با موتور ۱۳۰۰ سی‌سی توانایی تولید ۸۸ اسب بخار قدرت را دارد و موتور ۱۶۰۰ سی سی آن نیز می‌تواند ۱۰۶ اسب بخار قدرت تولید کند.

از سوی دیگر هر دو مدل خودروی لیفان دارای باک ۵۱ لیتری می‌باشد و میزان مصرف آنها در هر صد کیلومتر معادل ۷/۶ لیتر است که با توجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین می‌توان آنها را در رده خودروهای کم مصرف قرار داد.

همچنین شما با موتور ۱۳۰۰ این خودرو می‌توانید سرعت ۱۵۵ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید، اما موتور ۱۶۰۰ سی سی این خودرو این امکان را به شما می‌دهد که تا ۱۷۷ کیلومتر در ساعت نیز گاز بدهید. از سوی دیگر این خودرو می‌تواند استاندارد آلایندگی یورو۳ را پاس کند.

مسوولان شرکت کرمان موتور امیدوارند که در سال آینده تیراژ تولید این خودرو به ۱۵هزار دستگاه و در سال ۸۹ نیز به ۲۵هزار دستگاه در سال برسد. آنها قصد دارند این محصول چینی را جایگزینی برای دوو سی‌یلو که تا سال ۱۳۸۲ در این شرکت تولید می‌شد، قرار دهند.