خبرگزاری فارس- با گذشت ۲۵ روز از مهرماه، قرار است دعوتنامه تحویل رانا طی امروز یا فردا فقط برای برخی از خریدارانی که موعد تحویل خودروی آنها مهرماه بوده است، ارسال شود.

مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در این مورد گفت: اولین سری دعوتنامه تحویل رانا امروز یا فردا برای خریداران ارسال خواهد شد. وی ادامه داد: این دعوتنامه‌ها به صورت رندوم برای برخی خریداران که قرار بود خودروی خود را در ماه جاری تحویل بگیرند، ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دعوتنامه برای تمام خریداران رانا با موعد تحویل مهرماه ارسال می‌شود؟ اظهار کرد: خیر، فعلا برای برخی از این خریداران دعوتنامه ارسال می‌شود و احتمالا سری بعدی طی دو یا سه هفته آینده ارسال خواهد شد. این مسوول فروش نمایندگی ایران خودرو در پاسخ به اینکه آیا قبلا هم دعوتنامه‌ای برای خریداران رانا ارسال شده است؟ گفت: خیر، اولین سری دعوتنامه‌ها قرار است طی روزهای جاری به دست خریداران برسد.

این در حالی است که عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ۱۹ مهرماه از آغاز صدور دعوتنامه برای اولویت‌های مهرماه رانا خبر داده و گفته بود: با تصویب قیمت جدید رانا از سوی سازمان حمایت، صدور دعوتنامه برای اولویت‌های مهرماه این خودرو آغاز شد. در همان روز مسوول فروش تعدادی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو با رد این مطلب، گفتند که هنوز قیمت رانا به ما ابلاغ نشده است، چطور ممکن است صدور دعوتنامه‌ها شروع شده باشد؟

تاخیر در تحویل رانا در شرایطی اتفاق افتاده که برخی خریداران نسبت به افزایش قیمت این خودرو در مقایسه با آنچه قبلا اعلام می‌شد، گلایه‌مند هستند.

قیمت پایه رانا در زمان پیش فروش ۱۵ میلیون تومان اعلام شده بود که اخیرا این قیمت ۵/۲۱ میلیون تومان مصوب شد.