روابط‌عمومی ایران‌خودرو- معاون فروش و بازاریابی ایران‌خودرو گفت: در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر، اولین سری از خودروهای پژو ۲۰۷ آی طی مراسمی‌تحویل مشتریان شد.

علی‌اصغر سرایی‌نیا افزود: اولین سری پژو ۲۰۷ به نمایندگی از مشتریان به ۱۴ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو تحویل داده شود. وی ادامه داد: ایران‌خودرو بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خودروهای ثبت‌نامی‌را طبق موعد مقرر به مشتریان تحویل خواهد داد. او ادامه داد: توان تولید داخلی و همچنین شرایط مناسب فروش سبب شد که در همان ساعت اولیه ظرفیت ثبت‌نام برای این خودرو تکمیل شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو یادآور شد: برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در ایران‌خودرو سبب شد که پژو ۲۰۷ آی در زمان مقرر به مشتریان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: مشتریانی که در مرحله اول پژو۲۰۷ آی ثبت‌نام کرده‌اند، برای دریافت اطلاعات و تحویل خودرو خود به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند. سرایی‌نیا از دیگر دلایل استقبال مشتریان از پژو ۲۰۷ آی را کیفیت تولید و کاهش مصرف سوخت در کنار طراحی زیبا و دارا بودن استانداردهای روز اروپا عنوان کرد. او خاطرنشان کرد: پیش فروش مرحله دوم پژو ۲۰۷ آی آغاز شده و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی‌به ترتیب از مهر تا آذر ماه امسال است.

وی تصریح کرد: سود مشارکت در این پیش فروش معادل ۱۶ درصد است که متقاضیان برای ثبت‌نام و آگاهی بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو یا سایت ikco.iranecar.com مراجعه کنند.