گروه خودرو - شاید یکی از افتخارات حسین امیری مدیرعامل معزول پارس‌خودرو حذف خودروی P.K از خط تولید این شرکت بود. خودرویی بی‌کیفیت که به دلیل قیمت نازلی که نسبت به دیگر خودروهای داخلی داشت، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده بود. اما ظاهرا توقف خط تولید این خودرو در سیاست‌های مدیرعامل جدید پارس‌خودرو دنبال نمی‌شود، چرا که P.K همچنان در حال تولید است. یک منبع آگاه در شرکت پارس‌خودرو روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار داشت که این شرکت سیاست حذف P.K از خط تولید را دنبال نمی‌کند، اما در حال بررسی ارتقای کیفیت این خودرو با همان قیمت عرضه شده است. چندی پیش مهرداد بذرپاش مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو طی گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود که این شرکت بنابر تقاضای بازار به دنبال خودرویی ارزان‌قیمت است، هر چند وی سخنی از ادامه تولید خودروی P.K به صورت بهینه به میان نیاورده بود، اما ظاهرا پارس‌خودرو در حال بررسی امکان ادامه تولید این خودرو به صورت ارتقا یافته است.

این منبع آگاه در شرکت پارس‌خودرو اعلام کرد که هم‌اکنون خودروی P.K به شکل قبلی تولید نمی‌شود و پروژه تغییر کیفی این خودرو نیز هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که پرسید اگر قرار است خودروی P.K با تغییرات کلی به تولید برسد آیا نام این خودروی ارتقا یافته P.K خواهد بود یا خیر، اظهار داشت که در انتظار نتایج کارشناسی در این زمینه هستیم و نامگذاری بر این خودرو نیز موکول به ارائه نتایج کارشناسی خواهد بود.