ایکوپرس - با حکم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسین نجاری مدیرعامل ساپکو شد. هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ساپکو، تحریم‌های یکی دوسال اخیر را بسیار مهم و دشوار خواند؛ اما تنها ۴۰ درصد مشکلات اخیر صنعت خودرو را ناشی از تحریم‌ها دانست و تاکید کرد: منشا ۶۰ درصد مشکلات باید در جاهای دیگر جست و جو شود. وی با اشاره به حساسیت زنجیره تامین، اظهار کرد: برای همکاری مشترک سازه گستر و ساپکو برنامه‌هایی پیش بینی شده و این همکاری می‌تواند به صنعت خودرو کشور کمک کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم از مسوولان و مدیران ایران خودرو و ساپکو خواست به گونه‌ای عمل کنند که تولید به روزهای اوج خود بازگردد. حسین نجاری مدیر عامل جدید ساپکو نیز در جلسه معارفه خود، دو سال اخیر ساپکو را از نظر فراز و نشیب‌ها و دشواری‌ها برابر شش سال دانست و گفت: ساپکو در بیست و یکمین سال تاسیس خود قرار دارد و در این مدت رشد کرده و از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که باید از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم کار تیمی و همدلی برای هدایت زنجیره تامین ایران خودرو و حل مشکلات آن، اظهار کرد: وضعیت ساپکو و زنجیره تامین ایران خودرو نباید در اثر نوسان‌ها و تنش‌های بیرونی بر هم بریزد؛ بلکه باید به گونه‌ای باشد که هر کس از بیرون نگاه می‌کند، آرامش و ثبات را در آن ببیند.