خبرگزاری تسنیم - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری نشست مشترک کارگروه تخصصی تعیین تکلیف قیمت خودرو با وزیر صنعت در هفته جاری خبر داد و گفت: زمان دقیق این نشست هنوز مشخص نیست، اما فردا در جلسه کمیسیون در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود. رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون جهت نوساناتی که در بازار خودرو طی هفته‌‌های اخیر ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر کارگروهی تخصصی برای تعیین تکلیف قیمت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل شده که نمایندگانی از دولت نیز در این کارگروه عضویت دارند. وی افزود: کارگروه تعیین تکلیف قیمت خودرو در هفته‌های گذشته در کمیسیون تشکیل شده است که در حال حاضر نیز این کمیته مشغول بررسی علت نوسانات بازار خودرو در هفته‌های اخیر است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: این کارگروه از نمایندگانی از خودروسازان، سازمان حمایت و وزارت صنعت در این کمیسیون تشکیل و قرار شده تا در این کارگروه قیمت‌ها به صورت کارشناسی تعیین و به مصرف‌کننده اعلام شود.

رحمانی در ادامه اظهار کرد: کارگروه ویژه تعیین تکلیف قیمت خودرو، به طور جدی در موضوع ساماندهی و جلوگیری از نوسانات بازار این محصول وارد شده که در این هفته نیز جلساتی با وزیر صنعت و خودروسازی‌ها در این مورد خواهیم داشت. البته زمان دقیق این نشست هنوز مشخص نیست که فردا در جلسه کمیسیون در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.