ایکوپرس: مدیرعامل شرکت ایساکو از تسریع تامین قطعات و بهینه‌سازی پذیرش مشتریان در نمایندگی‌های ایران‌خودرو خبر داد. مهندس علی نمکین با اشاره به افزایش قابل‌توجه سهم شرکت ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزود: در سال گذشته برنامه جامع و موفقی برای افزایش دسترسی به قطعات و ارتقای رضایت مشتریان تدوین و اجرا شد و این دستاوردها به ما امکان می‌دهد در سال‌جاری با انگیزه بیش‌تری در این خصوص قدم برداریم.

نمکین تشریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا این است که نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش موظف شده‌اند تا خودروها را با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پذیرش کنند و با ارائه بهترین خدمات بتوانیم جهش کیفی موثرتری نسبت به گذشته داشته باشیم و هیچ‌یک از مشتریان با مشکل عدم پذیرش مواجه نشوند. وی ادامه داد: همه واحدهای مستقر در ستاد مرکزی ایساکو اعم از شبکه خدمات، فنی و مهندسی،‌ بازرگانی و پشتیبانی نیز با قید فوریت موظف شده‌اند برای تسریع در پذیرش، تامین،‌ تعمیر و ترخیص، برنامه‌های مدونی را ارائه کرده و اجرایی کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو درخصوص نظارت بر فعالیت‌های جاری نمایندگی‌ها گفت: نحوه ارائه خدمات نمایندگی‌ها به صورت ادواری و به شکل محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار می‌گیرد و تلاش شده تا با تامین مجموعه‌ای کامل از سبد قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان تسریع شود. وی همچنین گفت: ۶ ماهه ابتدای سال‌جاری یک برهه مهم برای نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور به شمار می‌رود تا توانمندی‌های خود را برای حرکت در چارچوب اهداف جدید ایساکو نشان دهند و صعودی چشمگیر در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش داشته باشند.

نمکین در پایان گفت: فهرست نمایندگی‌های مجاز در سایت ایساکو به نشانیwww.isaco.ir و مشتریان محترم در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات و ارائه انتقادات و پیشنهادها می‌توانند با شماره مرکز تماس ایران‌خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.