روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا: شرایط جدید فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا که در قالب طرح عید تا عید ارائه شده، فرصت جدیدی است تا با آن یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور به نیازهای موجود در بازار پاسخ دهد و بتواند رضایت هرچه بیشتر مشتریان و متقاضیان خود را فراهم سازد.


همین چند روز پیش بود که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از طیف ناراضیان عذرخواهی کرد، آن هم در حالی که وی میراث‌دار حجم عظیمی از مشکلات نظیر بدهی‌های معوقه، موانع تولید، افزایش هزینه‌ها و تحریم‌های داخلی و خارجی است.

دیگر اقدام گروه سایپا اما جاری‌ کردن روش جدید فروش خودرو بود که برگرفته از روش‌های روز جهانی و شرکت‌های بزرگ صنعتی تولیدکننده خودرو در کشور است.

در روش کنونی که به‌عنوان طرح فروش عید تا عید محصولات گروه خودروسازی سایپا نامگذاری شده، مشتریان و متقاضیان می‌توانند به‌گونه‌ای متفاوت و با استفاده از مزایا و قابلیت‌های متفاوت اقدام به خرید محصولات گروه سایپا کنند.

این شرایط با گذشته بسیار متفاوت بوده و حاصل آن، رضایت هرچه بیشتر مشتریان از خدمات گروه سایپا در زمینه‌های مختلف انتخاب خودرو با هر گونه امکانات متفاوت نظیر امکانات آپشنال و رنگ، پرداخت سودهای مشارکت و انصراف بی‌سابقه، پرداخت وجه خودرو پس از صدور سند مالکیت و سایر امکانات و خدمات است.

به‌هرحال آن چه نباید در خطر فراموشی قرار گیرد، این است که خودروسازی کشور تبلور تولید ملی و اشتغال است و هرگونه آسیب به آن می‌تواند برای اقتصاد ایران به‌عنوان یک تهدید موثر و جدی محسوب شود.