گروه جهان: آنها به اتفاق روی صحنه توفان به پا می‌کنند، لباس‌های یکرنگ می‌پوشند و رنگ آبی انتخاب شده با رنگ انتخابی هیلاری کلینتون برای کارزار انتخاباتی‌اش هماهنگ شده است. آنها برای این کارزار یک ترانه از خواننده‌ای سلیبریتی و معروف به نام «کتی پری» انتخاب کرده‌اند که نام آن « با یکدیگر قدرتمند» است. آنها روی صحنه برای یکدیگر جیغ و داد می‌کنند، همدیگر را تشویق می‌کنند و مدام درخصوص دونالد ترامپ جوک می‌سازند. جوانان هم پلاکاردهایی در دست گرفته‌اند که روی آن «قدرت دختران» نوشته شده است. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، الیزابت وارن از ماساچوست، یک شخصیت سیاسی قوی در میان لیبرال دموکرات‌های امروز است که به کارزار هیلاری کلینتون با خود انرژی و شادی آورده است. روز دوشنبه این دو برای نخستین بار به‌طور مشترک روی صحنه رفتند و هماهنگی بالایی از خود نشان دادند. برای وی این لحظه، لحظه‌ای بوده است تا او صدای لیبرال خود را بالا ببرد و آمادگی‌اش را برای معاون اولی ریاست‌جمهوری به رخ بکشد.

برای هیلاری کلینتون هم این فرصت به دست آمده بود تا سخت‌ پسندان دموکرات را مجاب کند که در انتخابات ۸ نوامبر به وی رای بدهند. سخت رای‌دهندگان در این کمپین کسانی هستند که به لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند و ترجیح آنها کسی مانند برنی سندرز است. با این حال هیلاری توانست به لطف قدرت پوپولیستی وارن، این فرصت را برای خود فراهم کند تا به این عده قول دهد زندگی بهتری در انتظارشان خواهد بود. او گفت: «من وارد این رقابت شدم تا این شانس را به دست آورم تا خواسته کسانی را مطرح کنم که با انباشت درخواست‌ها روبه‌رو شده‌اند.» هیلاری کلینتون با این شعارهای پوپولیستی به استقبال طرفداران خود رفت و افزود: «ما به دنبال ساختن اقتصادی هستیم که برای همه کارگر باشد، نه فقط قشر طبقه بالا را مد نظر خود قرار دهد، ما باید کارهای بزرگ و برجسته‌ای کنیم.» زمانی که سخنان هیلاری کلینتون تمام شد، نوبت الیزابت وارن بود که به روی صحنه بیاید. هیلاری کلینتون با یک لبخند به پهنای صورت از او استقبال می‌کند و او را به آغوش می‌کشد. او نیم ساعت روی صحنه سخنرانی کرد و هیلاری کلینتون با سخنان وی قهقهه زد و برای او دست تکان داد. به نظر می‌رسد الیزابت وارن کسی است که می‌تواند دونالد ترامپ را در مباحث پوپولیستی مغلوب کند. او در سین سیناتی برای ۲۶۰۰ نفر از طرفداران هیلاری کلینتون به روی صحنه رفته بود و هدف مهم وی از این سخنرانی دونالد ترامپ بود. او گفت: ترامپ می‌خواهد شما را به لجنزار بکشاند تا هر چه را می‌خواهد به دست آورد. او سپس رو به هیلاری کلینتون می‌کند و سخنان خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: او هیچ‌وقت از مبارزه برای طبقه متوسط دست نکشید. زمانی که این سناتور لیبرال از هیلاری کلینتون تعریف و تمجید می‌کرد وی مدام لبخند می‌زد و زیر لب از وارن تشکر می‌کرد.

روی صحنه رفتن این دو نفر نشان از گرم شدن رابطه وارن و هیلاری کلینتون دارد. این در حالی است که وارن جزو کسانی است که همواره از سیاست‌های اقتصادی دوران بیل کلینتون انتقاد می‌کرده است. روز دوشنبه اما این کینه و کدورت‌ها برطرف شده بود و این دو مانند دو کمدین قهار روی صحنه می‌درخشیدند و هدف نخست خود را دونالد ترامپ قرار داده بودند. زمانی که کلینتون روی صحنه بود به مردم گفت: کت و شلوار ترامپ ساخت مکزیک است. وسایل خانه ترامپ ساخت ترکیه است نه ساخت کلیولند، بار خانگی ترامپ ساخت اسلوونی است نه تولدو.