محسن رضایی: دشمن به دنبال منحل کردن سپاه و کنار گذاشتن ولایت‌فقیه است

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: برای جهش اقتصادی نیازمند قیام اقتصادی در سطح بدنه جامعه هستیم. به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محسن رضایی امروز پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه غم‌بار حمله به حرم مطهر شاهچراغ، اظهار کرد: در این حادثه مردم مظلوم که برای زیارت آمده و در حال راز و نیاز بودند توسط یک خبیث تکفیری با کلاشینکف به رگبار بسته شدند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به شهادت کودک یک‌ساله تا پیرمرد و پیرزن در این حادثه تروریستی گفت: این حادثه به ما نشان داد اگر کشور ناامن شود چه عاقبتی در انتظار همه هست و در چنین شرایطی حتی افراد معترض نیز روی آرامش نخواهند دید و همه متضرر می شوند.

رضایی بااشاره به تلاش ۳۰ ساله به برای کسب سنگر اقتصادی و عزم جدی دشمن برای ناکامی ما در این عرصه گفت: مهمترین اقدام دشمن در مواجه با ما در سی سال گذشته تحریم‌ است که دشمن در شگفت بوده که چطور طی این مدت ملت ایران به زانو در نیامده‌ است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران برای جلوگیری از پیشرفت کشور توطئه های بسیاری انجام داده که اغتشاش و ترور نمونه اخیر آن است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که علاوه بر جلوگیری از کسب سنگر سوم توسط ایران، با منحل کردن سپاه و کنار گذاشتن ولایت‌فقیه دو سنگر دیگر را نیز از ملت بگیرد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه طی ۳۰ سال گذشته افرادی در کشور بسیاری از فرصت‌ها را از ملت گرفتند، تصریح کرد: هنوز افرادی هستند که اعتقاد دارند بواسطه ارتباط با غرب می‌توانیم پیشرفت کنیم و دیگر کسی با ما جنگ نخواهد کرد که آخرین نمونه آن نیز برجام بود که هنوز جوهر امضای آن خشک نشده بود ترامپ آن را برهم زد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.