دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در حاجی‌آباد

با تلاش و کار اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد دو نفر از عاملان اصلی توزیع مشروبات الکلی دست ساز شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ عبداللهی -فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد- صبح امروز جمعه (دوم تیرماه) در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان حاجی‌آباد بدلیل مصرف مشروبات الکلی و مراجعه آنان به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با تشکیل تیمی جهت بررسی دقیق موضوع به بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان عزیمت و در بررسی‌های میدانی مشخص شد، افرادی به علت مصرف مشروبات الکی دست ساز در بخش دیالیز بیمارستان بستری هستند. بلافاصله‌ ضمن هماهنگی قضایی با اشراف اطلاعاتی فرد مورد نظر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی اولیه اقرار کرد مشروبات الکلی را از شخص دیگری به هویت معلوم خریداری و توزیع کرده است. 

عبداللهی خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مجدد قضائی به درب منزل متهم دوم مراجعه و با رعایت موارد قانونی پس از شناسایی و احراز هویت وی را دستگیر کردند، و در بازدید از منزل متهم تعدادی بطری خالی مشروبات الکلی به همراه یک عدد الکل سنج کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: متهمان جهت ادامه تحقیقات به یگان انتقال و در بازجویی‌های هوشمندانه پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر تهیه و توزیع مشروبات الکلی اعتراف کردند، ضمنا در بازدید و سرکشی از منزل این متهم نیز یک لیتر مشروبات الکلی که بنا به اظهارات وی از نوع مشروبات توزیع شده بوده کشف شد که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهمان به دستگاه قضائی معرفی شدند و اقدام برای دستگیری سایر متهمان احتمالی همچنان ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.