درخواست امام جمعه اصفهان از قوای سه گانه درباره حجاب

امام جمعه‌ موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی‌بندباری در جامعه و در بین جوانان است. بنابراین باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به برکات تقوا، اظهار کرد: ریشه بزرگ مشکلات جامعه، فاصله گرفتن از تقوا و معنویت است. خداوند در آیه ۹۶ سوره اعراف وعده داده که در صورت رعایت تقوای الهی، درهای خیر و برکت از آسمان‌ها و زمین بر جامعه گشوده می‌شود.

وی در ادامه به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی بندباری در جامعه و در بین جوانان است. بنابراین باید نسبت به این توطئه دشمن هشیار باشیم.

میردادمادی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان و دستگاه‌ها در این زمینه منفعل عمل می‌کنند. از قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم که نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت اصفهان به نزدیکی ناوهای آمریکایی به خلیج فارس اشاره و تصریح کرد: آمریکا توان مقابله با قدرت ما را ندارد و اگر داشت، در طول ۴۵ سال اخیر این کار را می‌کرد. ما در زمانی که سلاح نداشتیم، آمریکا را سر جایش نشاندیم، اکنون ایران یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان است.

میردامادی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری درباره نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: همان‌طور که ایشان فرموند موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امیدهای برآورده شده از دل با تلاش و سختی به‌دست می‌آید. نباید اقدام ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را فقط به چشم یک حادثه دریایی صرف دید، زیرا همه ابعاد تشکیل دهنده آن، قابل توجه است.  

وی در ادامه به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: اگر ایشان و حضرت زینب(س) نبودند، عاشورا و پیام آن از بین می‌رفت. علاوه بر این، امام سجاد(ع) با زبان دعا و صحیفه سجادیه، پیام خود را به بشریت منتقل کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.