قاچاقچی انسان در تهران به قتل رسید/ ماجرا چیست؟

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در جنوب شهر تهران و اعلام موضوع به پلیس آگاهی رسیدگی به آن در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همین راستا نیز کارآگاهان در گام نخست با انجام تحقیقات میدانی در محل متوجه شدند که یک مرد حدودا 30 ساله با لباس خانگی در منزل به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در جریان تن‌پیمایی از مقتول مشخص شد که چهار ضربه چاقو به ناحیه کمر این فرد وارد شده است. کارآگاهان در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی گسترده موفق شدند هویت دو تن از متهمان که وارد منزل مقتول شده بودند را کشف کنند.

قتل هولناک یک زن به خاطر حسادت زنانه / ماجرا چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: سپس در ادامه روند رسیدگی به پرونده کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه متهمان را که دو جوان حدودا 20 ساله بودند، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را در یک مخفیگاه دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما پس دیدن شواهد موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب قتل معترف شدند. آنان در بازجویی گفتند که توسط پلیس تحت تعقیب بودند و به همین دلیل نیز با یکی از دوستانشان تصمیم به خروج از کشور گرفتند. در همین راستا نیز با فردی آشنا شدند و او ادعا کرده بود که در قبال دریافت 700 میلیون تومان به صورت قاچاقی آنان را به کشور ترکیه می‌فرستد. این دو نفر نیز پول را به فرد مذکور داده‌اند اما با گذشت حدود دو ماه این فرد کاری برای آنان انجام نداده و به همین دلیل نیز این دو نفر به منزل وی رفته و درخواست پولشان را کرده‌اند. 

وی با اشاره به ادامه اعترافات دو متهم گفت: هنگام حضور دو نفر در محل این فرد با قلدربازی اعلام کرده که پولشان را پس نخواهد داد و همین موضوع نیز باعث درگیری آنان شده است. در جریان این درگیری نیز دو متهم این فرد را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده و مستندات جمع آوری شده به دادسرا و از آنجا به زندان منتقل شدند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.