کشف محوله سنگین شیشه از یک مسافر زن در ایستگاه راه‌آهن

 

 سردار علی مؤیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس راه‌آهن تهران بزرگ در راستای اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و تشدید اقدامات کنترلی و اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط یکی از مسافران زن قطار مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با موادمخدر پلیس راه آهن تهران با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش چهره‌زنی به خانمی از مسافران قطار بندرعباس- تهران مظنون شدند. در همین راستا نیز او را با رعایت حقوق شهروندی توسط پلیس زنان به گیت بازرسی هدایت کرده و اقدام به بازرسی از وسایل همراه او کردند.

خبر مرتبط
آهنگ رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: آهنگ رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شده و این نتیجه زحمات همه دستگاه‌هاست.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ماموران پلیس راه‌آهن پس از اخذ مجوز قضائی و بازرسی کامل وسایل همراه این زن؛ تعداد ۲۴ بسته به وزن ۲۴ کیلو و ۹۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که به صورت ماهرانه‌ای در چمدان و کیف دستی جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

مؤیدی با بیان اینکه متهم دستگیر شد، گف: برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و در ادامه برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم  همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.