پیام تبریک از ریاض به تهران/ پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیسی چه بود؟

کدخبر: ۶۲۷۲۲۳
اقتصادنیوز: سفیرعربستان سعودی روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه کشورمان در ایران دیدار و رایزنی کرد.
پیام تبریک از ریاض به تهران/ پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیسی چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار سفیر عربستان سعودی پیام سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به پیام رئیس‌جمهور کشورمان در خصوص تحولات غزه و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر خارجه کشورمان تسلیم کرد.

در این ملاقات حسین امیرعبداللهیان با ابراز رضایت از روند رو به رشد روابط دو کشور اظهار امیدواری کرد این روابط در همه زمینه‌ها و سطوح به صورت متوازن افزایش یابد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه را به نفع دو کشور و منطقه دانست.

خبر مرتبط
ادعای عجیب بلینکن درباره عربستان

اقتصادنیوز: بلینکن مدعی شد عربستان به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سفیر پادشاهی عربستان سعودی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه نگاه عربستان به روابط دو کشور راهبردی است و نه تاکتیکی، تاکید کرد: من از طرف رهبری عالی عربستان سعودی وظیفه دارم روابط را در همه زمینه‌ها ارتقا دهم.

خبر مرتبط
بیانیه مهم عربستان درباره عادی سازی روابط با اسرائیل

اقتصادنیوز : وزارت خارجه عربستان در خصوص گفت‌وگوهای جاری میان ریاض و واشنگتن در خصوص مسیر صلح اعراب و اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

وی همچنین افزود: من موضوع برقراری پروازهای عمره را پیگیری می‌کنم و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل فنی این پروازها حل و فصل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید