فوری/ ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. این روز، تبلور اراده ملت بر تعیین سرنوشت خود، تحت رهبری امام خمینی(ره) و نفی هرگونه سلطه بیگانه بر ایران اسلامی بود و در نتیجه، نظام قدرتمند و مردم سالار دینی برآمده از آراء ۹۸/۲ درصدی ملت با عنوان جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت. این نظام عصاره انقلاب اسلامی و سده‌ها مجاهدت علما و مردم متدین ایران است که بر پایه مردم سالاری دینی و راهبری فقیه عادل و مدبر، بر استقلال سیاسی و آزادی تاکید دارد و به عنوان الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

آرمان ها و مشی جمهوری اسلامی به پاس ظلم ستیزی، ماهیت ضد استکباری، مردم سالاری دینی و حمایت از محرومین و مستضعفین عالم، علیرغم توطئه‌های مستمر دشمنان به تدریج از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و نقطه امیدِ همه ملت‌هایی است که می‌خواهند از تسلط نظام سلطه، بیگانگان به خصوص آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی، رهایی یافته و بر مقدرات کشور خویش مسلط باشند. خیزش‌های ضد امپریالیستی در جهان، شکل‌گیری جبهه مقاومت و گسترش پرشتاب آن، افول قدرت پوشالی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و برآمدن روحیه و تفکر ضد اسرائیلی حتی در قلب کشورهای حامی و نزدیک به رژیم صهیونیستی به سقوط قطعی؛ نشانه‌هایی از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی، فراتر از مرزها و نشستن بر دل‌ و جانِ ملت‌هاست. به همین دلیل،‌ دشمنان بشریت، آگاهی، هویت‌یابی، استقلال و آزادی ملت‌ها را بر نمی‌تابند و به طور مستمر برای خاموش کردن شعله های امید، با نظام جمهوری اسلامی دشمنی و جدال می‌کنند. اما به لطف خداوند متعال و براساس وعده الهی، پایان پرشکوه این جدال، به حاکمیت مهدوی در همه جهان و پیروزی جبهه حق می‌انجامد.

ستاد کل نیروهای مسلح بار دیگر روز تاریخ ساز و بزرگ جمهوری اسلامی را گرامی داشته و ضمن تبریک به رهبر فرزانه، حکیم و عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و مردم مومن، بصیر، شریف و بزرگ ایران اعلام می دارد به حول و قوه الهی و عنایات ائمه طاهرین علیهم السلام، برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نداشته و همواره تامین کننده امنیت و استقلال ملت و سرزمین عزیزمان ایران خواهد بود.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.