وزیر خارجه مصر پیام ایران را به اسرائیل رسانده است

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

وی افزود: پس از تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر، سامح شکری با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است.

خبر مرتبط
ادعای تازه کاخ سفید درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد، گفت: «به دنبال جنگ با ایران نیستیم.»

پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ایران بارها به رژیم صهیونیستی و حامیان او هشدار داده است که در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن منافع ایران، پاسخی فوری و سخت در انتظار اوست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی‌های دیپلماتیک خود با همتایانش از برخی کشورها این هشدار را داده است که در صورت تجاوز مجدد رژیم اسرائیل پاسخ ایران فوری، سخت و فراگیر خواهد بود.

ایران همچنین هشداری را به مقامات آمریکایی داده مبنی بر اینکه در صورت حمایت از رژیم صهیونیستی منافع این کشور در منطقه مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با سفرا و نمایندگان خارجی مقیم در تهران با اشاره به رایزنی‌های خود با وزرای خارجه منطقه گفت: ما به‌دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیستیم، تأکید کردیم که ما هرگز از توسعه تنش در منطقه استقبال نکرده‌ایم، لیکن هشدار دادیم چنانچه از فضا و یا سرزمین کشورهای موردنظر آمریکا برای دفاع و حمایت جانبدارانه از تل‌آویو استفاده کند، ناچاراً پایگاه نظامی آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.