با اعلام آبی‌های جاده مخصوص

ایران‌خودرو کوتاه آمد؛ فروش قسطی خودروی محبوب آغاز شد

کدخبر: ۶۴۵۲۳۹
اقتصادنیوز: ایران خودرو در فروش پژو پارس تغییراتی ایجاد کرده است که نشانگر نتیجه مثبت اعتراض و گلایه مشتریان این خودروساز است.
ایران‌خودرو کوتاه آمد؛ فروش قسطی خودروی محبوب آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز، فروش قسطی پژو پارس در دستورکار ایران خودرو قرار گرفت. ایران‌خودرویی ها اعلام کردند ثبت نام کنندگان پژو پارس ELX با موتور XU7P  می توانند در صورت نیاز این خودرو را به صورت قسطی خریداری کنند.

آن طور که آبی های جاده مخصوص اعلام کردند قیمت پژو پارس ELX با موتور XU7P حدود ۵۲۴ میلیون تومان است. اما متقاضیان می توانند این خودرو را با پیش پرداختی حول و حوش ۴۲۶ میلیون تومان در اختیار بگیرند. الباقی مبلغ نیز طی چهار فقره چک هر یک به مبلغ نزدیک به ۲۹ میلیون تومان از سوی متقاضیان به ایران خودرو پرداخت خواهد شد. بازه زمانی چک ها از نیمه مرداد امسال تا نیمه اردیبهشت سال ۱۴۰۴ خواهد بود. به عبارت دیگر متقاضیان هر ماه باید حدود ۱۰ میلیون تومان بابت پرداخت چک ها کنار بگذارند.

البته در شرایط خرید قسطی قیمت پژو پارس تا حوالی ۵۴۲ میلیون تومان بالا خواهد آمد. چنانچه متقاضیان بخواهند می توانند این خودرو را به صورت نقدی و با همان قیمت نزدیک به ۵۲۴ میلیون تومان در اختیار بگیرند.

به نظر می رسد دلیل ایده فروش قسطی پژو پارس ELX با موتور XU7P بی ارتباط به اعتراض متقاضیان نباشد.

بعد از افزایش قیمت پارس ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که اشک های متقاضیان پارس در مقابل سازمان تعزیرات حکومتی را نشان می داد. بنابراین به نظر می رسد اشک های ثبت نام کنندگان پارس جواب داده و حالا که قیمت خودروی محبوب ایران خودرو افزایش یافته این خودروساز به دنبال این است تا با فروش قسطی تا حدی دل مشتریان پژو پارس را به دست بیاورد. البته همچنان متقاضیان می توانند به جای تحویل گرفتن پژو پارس  ELX با موتور XU7P ،سورن پلاس با موتور XU7P نیز از ایران خودرویی ها به عنوان محصول جایگزین تحویل بگیرند. نکته قابل توجه اینکه اگر ثبت نام کنندگان پژو پارس قبول کنند که سورن پلاس با موتور XU7P را تحویل بگیرند می توانند به جای واریز حدود 480 میلیون تومان، این عضو خانواده سورن را با تخفیف حول و حوش 15 میلیون تومانی از ایران خودرو خریداری کنند.

فروش اقساطی سورن پلاس با موتور XU7P با شرایط پیشین (استفاده از وام 100 میلیون تومانی) همچنان در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

پژو پارس ELX با موتور XU7P تنها با رنگ سفید عرضه می شود اما متقاضیان با انتخاب سورن پلاس با موتور XU7Pمی توانند این خودرو را با رنگ های سفید یا مشکی انتخاب کنند.

باید منتظر ماند و دید از این ایده ایران خودرویی ها برای فروش پژو پارس  ELX با موتور XU7P چقدر استقبال خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید