وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری این نشست‌‌‌ها، قرابت، نزدیکی و همدلی کارکنان بانک است، افزود: اهمیت واحدهای صف و مجموعه شعب اولویت اول تیم مدیریتی جدید است و به همین دلیل در اولین نشست تیم جدید مدیریتی، مسوولان و مدیران واحدهای صف، دغدغه‌‌‌های این حوزه را تشریح کردند. وی با قدردانی از زحمات مدیران ارشد بانک، مدیرعامل و اعضای هیات‌‌‌مدیره بانک صادرات ایران در سال گذشته، این بانک را میراث گران‌‌‌بهای مهندس محمدعلی مفرح عنوان و تاکید کرد: برای احیای جایگاه گذشته بانک از تمامی دانش، تجربه و خرد جمعی کارشناسان و پیشکسوتان استفاده خواهد شد.

سرپرست بانک صادرات ایران بر بهره‌‌‌برداری از ظرفیت کامل ستاد بانک برای پشتیبانی و حمایت از استان‌‌‌ها و مناطق تهران تاکید کرد. وی افزایش سهم از بازار بانک را از جمله مهم‌ترین برنامه‌‌‌های خود در ۶ماهه دوم سال‌جاری عنوان کرد و افزود: فهم و عملیاتی کردن نسل چهارم بانکداری مدرن باید در ابعاد گسترده‌‌‌تری مورد توجه قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد تا مدیریت بانک با شفافیت بیشتر به سمت سودآوری و افزایش سهم از بازار حرکت کند. سرپرست بانک صادرات ایران همچنین با تشریح برنامه‌‌‌های بانک برای درجه‌‌‌بندی و ادغام برخی شعب بانک، گفت: مدل بانکداری در دنیا تغییر کرده و همراستا با آن باید تغییراتی در ساختار و عملیات بانکداری انجام دهیم. در ادغام شعب تعجیل نخواهیم کرد اما باید بانک را چابک و بهینه مدیریت کنیم.

در عین حال اگر تجهیز منابع به خوبی انجام و شعب سودآور شوند، نیازی به ادغام شعب نخواهد بود. وی همچنین با اشاره به دغدغه برخی مسوولان شعب ادغام شده، از برنامه‌‌‌ریزی دقیق برای استفاده از نیروهای توانمند بانک با راهبری کمیته‌‌‌های انتصابات و تکیه بر سابقه فعالیت مدیران خبر داد و تاکید کرد: از امروز اصلی‌‌‌ترین شاخص تصمیم‌گیری در خصوص انتصاب مدیران، پیشینه عملکردی کارکنان و نظر کمیته انتصابات است.