مدیریت پروژه در سال‌های اخیر از رشته‌‌‌های حیاتی و تاثیرگذار در موفقیت صنایع مختلف بوده و سمپوزیوم مدیران حرفه‌‌‌ای پروژه در ۱۰سال گذشته تلاش کرده تا دانش و تجارب ارزنده و به‌روز مدیریت پروژه را به‌طور جذاب و نوآورانه به علاقه‌مندان این حوزه ارائه دهد. این رویداد هر ساله با حضور جمعی از متخصصان این حوزه ازجمله مدیران پروژه، اساتید و مشاوران باتجربه و حرفه‌‌‌ای از صنایع مختلف مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تلکام، IT، معادن و فلزات، راه و ساختمان، آب، برق، داروسازی، خودروسازی، صنایع بانکداری، صنایع غذایی، صنایع زیربنایی و... برگزار می‌شود.

 حوزه‌های دانش تخصصی مدیریت پروژه، مهارت‌‌‌های رفتاری و دانش عمومی مدیریت از جمله استراتژی و کسب‌و‌کار محورهای اصلی سخنرانان صاحب‌‌‌نام این رویداد بوده که از مثلث شایستگی‌‌‌های PMI سرچشمه گرفته است.

علاوه‌‌‌بر نشر دانش و انتقال درس‌‌‌آموخته‌‌‌ها میان مدیران و فعالان در پروژه‌‌‌های مختلف کشور، این رویداد بستری را برای مدیران و کارشناسان پروژه صنایع مختلف فراهم می‌کند تا بتوانند شبکه‌‌‌سازی، همکاری و رشد شخصی و حرفه‌‌‌ای داشته باشند.

از آنجا که حضور در مجامع حرفه‌‌‌ای در رشته تخصصی هر فردی از عوامل رشد فردی افراد در حرفه‌‌ خود به‌شمار می‌رود، از همه افراد علاقه‌‌‌مند و سازمان‌های فعال در حوزه مدیریت پروژه دعوت به عمل می‌‌‌آید تا در این رویداد حضور به‌‌‌هم رسانند.

۷ مزیت شرکت در این سمپوزیوم

آگاهی از روندها و تجارب روز مدیریت پروژه،  تبادل درس‌‌‌‌آموخته‌‌‌های دست‌‌‌اندرکاران حرفه‌‌‌ای و باتجربه پروژه، پیوستن به شبکه مدیران حرفه‌‌‌ای پروژه، دریافت گواهی‌نامه حضور در سمپوزیوم، کسب ۱۰ PDU جهت تمدید مدارک PMI، کسب ۱۰ CPD برای تمدید مدارک IPMA جهت ارائه به انجمن مدیریت پروژه ایران و گسترش شبکه ارتباطی در حوزه مدیریت پروژه را می‌توان ۷ مزیت اصلی شرکت در این سمپوزیوم برشمرد.

حامیان سمپوزیوم

سازمان‌ها و شرکت‌هایی نظیر گروه شرکت‌های ایبکو، شرکت مهندسی فکور صنعت تهران، شرکت فرزان فر اندیش، شرکت ویستا فراز، شرکت مهندسی رستاک پویا، انجمن مدیریت پروژه ایران، شرکت توسعه راهبرد امن آرمان (میزیتو)، شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا و شرکت توسعه مدیریت پایدار جام‌جم ۹ سازمانی هستند که تا این لحظه از نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌‌‌ای پروژه حمایت کرده‌اند.

حامیان علمی و معنوی سمپوزیوم

اما سمپوزیوم این دوره علاوه بر حامیان دیگرش، حامیان علمی و معنوی نیز داشته است که می‌توان از میان آنها به دانشگاه خوارزمی، دانشگاه ارومیه، دانشگاه گنبد کاووس، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزادواحد علوم تحقیقات، دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی‌APEC، انجمن مدیریت کیفیت، انجمن مدیریت ایران، انجمن مدیریت راهبردی ایران، انجمن شرکت‌های مهندسی و ساخت، انجمن مدیریت کسب و کار ایران و انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان اشاره کرد.