اوتو لاندمن، مدیر عامل شرکت، می‌‌‌گوید: «دنیا با بحران اقلیمی مواجه است و ما باید منابع انرژی را تغییر دهیم. انرژی بادی، یکی از پربازده‌‌‌ترین و جذاب‌‌‌ترین انرژی‌‌‌هایی است که داریم. ما این ارزش را بیشتر می‌‌‌کنیم.» از آنجا که تیغه‌‌‌ها و ماشین‌‌‌آلاتی که شرکت می‌‌‌سازد، مطابق استانداردهای صنعت هستند، رویکردشان توجه برخی از بزرگ‌‌‌ترین شرکت‌‌‌های انرژی اروپا را جلب کرده است. شرکت «وستاس ویند سیستم» ۱۵ درصد مادویون را خریده و شرکت «انل گرین پاور» ایتالیا، یک توافق همکاری با آن امضا کرده است. شرکت «واتنفال» سوئد به شریک تجاری مادویون تبدیل شده و RWE آلمان، در ماه مارس نامه درخواستی را امضا کرده تا در پروژه‌‌‌های آینده خود از برج‌‌‌های چوبی مادویون استفاده کند.

همچنین فرآیند مونتاژ این توربین‌‌‌ها، هزینه‌‌‌های پشتیبانی آینده را کاهش می‌‌‌دهد، چون برج‌‌‌های فولادی معمولی حدود ۵۰ هزار بست و پیچ دارند که چک کردن دستی آنها به نیروی کار زیادی نیاز دارد. برج‌‌‌های مادویون را می‌‌‌توان با فرستادن یک پهپاد بررسی و نظارت کرد. مادویون که خودش را یک شرکت تکنولوژی با تمرکز بر مهندسی چوب می‌‌‌داند، زاییده فکر دیوید اولیوگرن ۵۶ ساله نجار و معمار است. او در دوران تحصیلش، مفاهیمی در مورد ساخت دکل‌‌‌ها و لوله‌‌‌های چوبی مطرح کرد و مهارت‌‌‌هایش را در حین بازسازی خانه‌‌‌های قدیمی صیقل داد و حتی یک توربین بادی کوچک برای خودش درست کرد تا خودروی رنویی را که تغییر کاربری داده بود، با آن شارژ کند.

این استارت‌‌‌آپ که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده، از اتحادیه اروپا و آژانس انرژی سوئد بودجه دریافت کرده است. چشم‌‌‌انداز روستایی اطراف برج الواری مادویون، با توربین‌‌‌های سنتی پر شده که می‌‌‌توانند حدود ۲۰ درصد برق سوئد را تامین کنند. این استارت‌‌‌آپ می‌‌‌‌‌‌خواهد در آینده توربین‌‌‌های چوبی را داخل دریا نصب کند.