وزیر برق عراق وارد ایران شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، زیاد علی فاضل، وزیر برق جمهوری عراق و هیات همراه صبح چهارشنبه وارد فرودگاه بین‌‌‌المللی امام خمینی (ره) شدند و مورد استقبال داود عابدی مدیر‌‌‌عامل شرکت ساتکاب به عنوان نماینده وزارت نیرو قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم داود عابدی ضمن خوشامدگویی به مقام عالی رتبه کشور عراق گفت: صنعت برق جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت ساتکاب با سابقه تخصصی دیرینه در امور انرژی از توانمندی‌‌‌های زیادی جهت تبادل تجربه در زمینه‌‌‌های مختلف بین دو کشور برخوردار است.

وزیر برق جمهوری عراق نیز ضمن ابراز علاقه به همکاری دو طرف در خصوص تبادل نظر و توسعه فعالیت‌‌‌های انرژی اظهار کرد: عراق آماده است در خصوص هوشمند‌‌‌سازی کنتورهای برق، استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مباحث مربوط به انرژی‌‌‌های تجدید‌‌‌پذیر با طرف ایرانی نشست‌‌‌های تخصصی برگزار کند.

طبق این گزارش، زیاد علی فاضل، وزیر برق جمهوری عراق در سفر به ایران ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسوولان وزارت نیرو از بیست‌وسومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و جشنواره فن‌بازار برق ایران که در محل نمایشگاه‌‌‌های دائمی تهران برپاست، بازدید به عمل می‌آورد.