گروه بنگاه‌ها- همایش سیستم‌های تخصصی تهویه مطبوع شرکت تهویه‌ نیا در هتل پارس با حضور جمعی از دست‌اندرکاران، مدیران و استادان صنعت تهویه مطبوع در شهر کرمان برپا شد. مهندس حسن صدری، مدیر عامل شرکت تهویه‌نیا، در این همایش با اشاره به اینکه نکته مهم و اساسی در سیستم تهویه مطبوع استفاده از حداقل مصرف انرژی یا بالاترین صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، گفت: اعمال کنترل در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، بهینه‌سازی بار ساختمان، استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خاص هر منطقه، استفاده از تجهیزات با راندمان بالا و اصول طراحی و مهندسی برای انتخاب تجهیزات و انتخاب سیستم‌ها با کیفیت بالا براساس استاندارد روز دنیا از اصول کلی مدیریت انرژی یک ساختمان است.

وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات آب و هوایی و تغییر راه و روش زندگی، موضوع تهویه مطبوع از حالت صرف خنک‌کردن محیط عبور کرده و در ابعاد مختلف گسترش یافته است.

معاون فنی مدیریت شرکت تهویه‌نیا نیز در این همایش اظهار کرد: گارانتی کمپرسورهای سیستم‌های این شرکت به مدت پنج سال از جمله منحصرترین گارانتی‌های این سیستم است.

وی بازدید پیش از خرید، طراحی، نصب، راه‌اندازی، تعمیرات و ارائه خدمات شبانه‌روزی در تمامی ایام سال را برای برای مراکز خاص اطلاعاتی، مخابراتی، بانک‌ها و اورژانس از جمله مهم‌ترین مزیت‌های گارانتی شرکت تهویه‌نیا برشمرد و اعلام کرد که خدمات شرکت تهویه نیا از خدمات پس از فروش به پیش از فروش و پس از فروش تبدیل شد.

شرکت تهویه‌نیا در حال حاضر با نمایندگی هفت برند مطرح جهانی از ۳۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران برخوردار است.