شرکت فولاد خوزستان برترین شرکت متعالی ایرانی شد

شرکت فولاد خوزستان در یازدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی با دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی، برترین شرکت متعالی ایرانی معرفی شد. بنابر این گزارش، غلامرضا شافعی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، تندیس سیمین برترین شرکت سرآمد ایرانی را به مدیرعامل فولاد خوزستان اهدا کرد.

براساس این گزارش، تعداد ۸۹ شرکت و سازمان ایرانی، روز دوشنبه پنجم اسفند ماه، در این رقابت بزرگ ملی حضور داشتند که بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی در سطوح مختلف تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی مورد ارزیابی قرار گرفتند. این گزارش حاکی است شرکت فولاد خوزستان، از ابتدای بهره‌برداری، حرکت در مسیر تعالی را آغاز و از سال ۱۳۸۳ رسما در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی حضوری فعال داشته است. این شرکت برای دستیابی به جایگاه برتر در سطح کشور، حرکت مداوم و صعودی در این مدت طی کرده است.

از دیدگاه کارشناسان، کسب رتبه اول کشور در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی برای فولاد خوزستان، بیانگر مدیریت اصولی و عملکرد ممتاز آن در ایفای نقش خود به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده شمش فولادی در کشور است.

عبدالمجید شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در یازدهمین همایش تعالی سازمانی با موضوع «مدل‌های تعالی سازمانی و چالش‌های کسب و کار در کشور» به ایراد سخنرانی پرداخت و تجارب این شرکت را در پیمودن مسیر تعالی برای میهمانان و حاضران ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، رهنمود اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را الگوی بسیار ارزشمند و راهگشا برای تمام سازمان‌های ایرانی در شرایط کنونی کشور دانست و تاکید کرد: فولاد خوزستان در حوزه تولید فولاد همواره مقید به جاری‌سازی مفاهیم تعالی سازمانی بوده و رمز موفقیت آن پیشگامی در این عرصه است. شایان ذکر است جایزه ملی تعالی سازمانی همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، براساس استانداردهای جهانی و مطابق باالگوی ملی تعالی سازمانی برگزار می‌شود.