فروش جرم 400میلیونی شد

فروش «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی در کل کشور به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین فروش فیلم «جرم» گفت: فروش فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی در تهران از ۲۵۰ میلیون تومان گذشته است. این فیلم در تهران ۲۵ سینما در اختیار دارد. همچنین با احتساب فروش تهران، فروش «جرم» در کل کشور به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پخش‌کننده فیلم سینمایی«پایان نامه» اعلام کرد: پس از دو هفته اکران در تهران، این فیلم به فروش ۷۰ میلیون تومانی رسیده است و از این هفته اکران واقعی این فیلم آغاز خواهد شد. محسن صادقی، مدیرعامل شرکت پخش «جبرئیل فیلم» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام رسمی آمار فروش این فیلم گفت: «پایان نامه» اکنون در تهران ۲۱ سینما در اختیار دارد و این فیلم تاکنون به فروش ۷۰ میلیون تومانی در سینماها دست یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مخاطبان فیلم رشد قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: در اوایل هفته گذشته ما در تهران سه میلیون

و ۵۰۰ هزار تومان فروش داشتیم، اما این فروش در روز چهارشنبه این هفته به ۸ میلیون تومان و شب گذشته به چهارده میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و با این حساب رشد قابل توجهی در تعداد مخاطبان فیلم داشته‌ایم.

مدیرعامل «جبرئیل فیلم» با بیان اینکه در واقع اکران «پایان نامه»از این هفته آغاز می‌شود، تصریح کرد: اگرچه دو هفته از اکران «پایان نامه» گذشته است، اما اکران واقعی ما از این هفته آغاز می‌شود. چرا که در هفته‌های گذشته چهار روز تعطیل بود و ما هیچ تبلیغی نداشتیم. در واقع ۱۰ روز از اکران «پایان نامه»بدون تیزر تبلیغاتی بود و به این دلیل ما مجبور شدیم خودمان برای تبلیغات دست به کار شویم. به گزارش ایسنا، پخش‌کننده «پایان‌نامه» طرح «بلیت همسایه» را با توزیع بلیت نیم‌بهای این فیلم در منازل مسکونی محدوده ۲۱ سینما، از اوایل اکران فیلم آغاز کرده است.