شبنم قلی‌خانی راوی «کتاب دا» می‌شود

قسمت بیست و هشتم مجموعه «کتاب دا» تولید گروه حماسه و دفاع شبکه اول، امروز دوم آبان ماه با روایت شبنم قلی‌خانی پخش خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر،‌ در این قسمت از مجموعه کتاب دا که ساعت ۱۹:۳۵ روی آنتن می‌رود، شهادت پدر زهرا و مراسم خاکسپاری‌اش

توسط شبنم قلی خانی روایت می‌شود.

مجموعه «دا» به تهیه کنندگی علی تقی‌پور و کارگردانی سینا عطائیان، در ۱۲۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با گویندگی ۵۵ نفر از زنان هنرمند کشور، برای پخش در ساعت ۱۹:۵۰ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در حال تولید و آماده‌سازی است و این هفته به طور استثنا در ساعت ۱۹:۳۵ روزهای دوشنبه و چهارشنبه در جدول پخش شبکه اول سیما قرار گرفته است.

تعدادی از هنرمندان زن از جمله پریوش نظریه، بهناز جعفری، افسانه بایگان، شقایق فراهانی، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی‌خانی، فریبا کامران و... روایت داستان این مجموعه را به عهده دارند.

این برنامه بر اساس کتاب پرفروش «دا» مجموعه خاطرات سیده زهرا حسینی و به اهتمام سیده اعظم حسینی ساخته شده و سایر عوامل آن عبارتند از سرپرست متحرک‌سازی: میثم حسینی، گروه تصویرساز: عاطفه مجیدی‌نژاد، آرش میرهادی‌نژاد، مژده توحیدی و فاطمه فخرایی منش، آهنگساز تیتراژ: طاها و رضا شجاع نوری.