علی نصیریان با دست شکسته روی صحنه تئاتر می‌رود

علی نصیریان بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با وجود شکستگی دست و تنها دو روز فرصت برای درمان، به حضور خود در نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» از روز ۲۷ مهرماه ادامه می‌دهد که این رفتار می‌تواند الگویی مناسب برای بازیگران جوان تئاتر ایران باشد. به گزارش مهر، بارها و بارها استادان بزرگ تئاتر ایران گفته‌اند که یک بازیگر در تمام شرایط و مشکلاتی که برایش وجود دارد وقتی متعهد به حضور در اثری نمایشی می‌شود باید روی صحنه رفته و به ایفای نقش خود بپردازد.

برخی مواقع شاهد بروز اتفاقات و حوادثی برای بازیگران تئاتر بوده‌ایم ولی این هنرمندان به جای پرداختن به خود و مسائل پیش‌آمده، به احترام صحنه تئاتر و مخاطب به بازی خود ادامه داده‌اند.

این روزها خبر حضور مجدد علی نصیریان بازیگر با سابقه و مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون در نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» به کارگردانی فرهاد آئیش باعث حضور مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر برای تماشای این نمایش در سالن چهارسو شده است. ولی در همین روزها به دلیل حادثه‌ای که برای نصیریان رخ داد این بازیگر تئاتر ایران، آسیب دید.

وی درباره این آسیب‌دیدگی به مهر گفت: بر اثر زمین خوردن از ناحیه دست دچار شکستگی شدم و همچنین دندانم نیز آسیب دید. بعد از بروز این اتفاق و مراجعه به پزشک دستم گچ گرفته شد و قرار است ترمیم دندان نیز انجام شود.

نصیریان درباره استراحت و وضعیت حضورش با دست آسیب‌دیده بر صحنه تئاتر و نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» یادآور شد: این دو روز را تنها به درمان اختصاص دادیم و حال که دستم گچ گرفته شده از پنجشنبه ۲۷ مهرماه به بازی خود در نمایش ادامه می‌دهم.

عملکرد هنرمندان با سابقه‌ای همچون علی نصیریان می‌تواند الگویی باشد برای هنرمندان و بازیگران جوانی که در عرصه تئاتر فعالیت می‌کنند. حضور و تعهد در عرصه تئاتر برای هنرمندان با سابقه و مطرح دارای احترام و تقدسی والا است و هیچ اتفاق و شرایطی نمی‌تواند مانع حضور آن‌ها در این عرصه شود.