از سواحل خزر تا خلیج فارس

تعدادی از خوانندگان مطرح پاپ به مناسبت نوروز ۹۲، در شهرستان نور کنسرت می‌دهند. به گزارش ایسنا این کنسرت‌ها از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین‌ماه در هتل «نارنجستان» شهرستان نور برگزار می‌شود. مازیار فلاحی ۲۸ اسفند، فرزاد فرزین ۲۹ اسفند، محسن یگانه ۳۰ اسفند، بابک جهانبخش ۱ فروردین و سیروان خسروی ۲ فروردین به ترتیب ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهند رفت.

قیمت بلیت تمام اجراها هم از ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان برآورد شده است و علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت «ایران‌کنسرت» اقدام کنند. همچنین مدیر اجرایی جشنواره نوروزی کیش و چابهار از اجرای صحنه‌ای خوانندگان مطرح پاپ از ۲۸ اسفندماه در کیش خبر داد. داور پناه مدیر اجرایی جشنواره نوروزی کیش و چابهار از برگزاری این جشنواره موسیقی در ایام نوروز خبر داد و گفت: جشنواره نوروزی کیش و چابهار قرار است از۲۸ اسفندماه تا ۴ فروردین ماه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه همچنان منتظر صدور مجوز این جشنواره هستیم، افزود: این جشنواره قرار بود همزمان در قشم، کیش و چابهار برگزار شود، اما به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه، تصمیم گرفتیم، در تابستان این طرح کلی را اجرایی کنیم. داورپناه تصریح کرد: علی اصحابی، فریدون آسرایی، مرتضی پاشایی، فرزاد فرزین و محسن یگانه از خوانندگانی هستند که اسامی آنها نهایی شده است و در تلاش هستیم تا رضا صادقی را هم به این فهرست اضافه کنیم.

مدیر اجرایی جشنواره نوروزی کیش خاطرنشان کرد: این اجراهای صحنه‌ای از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روزهای ۲۸ تا ۴ فروردین ماه در فضای باز جزیره کیش برگزار خواهد شد.