نمایش تک‌سانس «قاعده تصادف» از سینما فرهنگ حذف شد

پخش‌کننده فیلم «قاعده تصادف» با ابراز نارضایتی از شرایط اکران فیلمش گفت: این نابرابری در تعطیلات نوروز به اوج خود رسیده؛ به طوری که نمایش تک‌سانس ما در یکی از سینماهای تهران حذف شده است. مصطفی شایسته، یکی از مدیران دفتر پخش هدایت‌فیلم، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه تاکنون فیلم «قاعده تصادف» در تهران حدود ۱۴۰ میلیون تومان فروش داشته است، اظهار کرد: شرایط ناعادلانه‌ای برای اکران این فیلم وجود دارد و با وجود اینکه قصد داشتیم فیلم را در سینماهای بیشتری در تهران و شهرستان‌ نمایش دهیم، اما هنوز چیزی

مشخص نیست.

او در این‌باره توضیح داد: سینما فرهنگ یک تک‌سانس در ساعت ۲۳ را به نمایش فیلم «قاعده تصادف» اختصاص داده بود که از دو شب گذشته آن را با فیلم دیگری تعویض کرده است. به همین دلیل وقتی سینمای متعلق به بنیاد فارابی، نمایش یک فیلم فرهنگی را که در جشنواره فیلم فجر برنده پنج سیمرغ بوده، نمی‌تواند تحمل کند، از سینماهای دیگر چه توقعی می‌توانیم داشته باشیم؟!

شایسته همچنین خاطر نشان کرد: با وجود اینکه فیلم «قاعده تصادف» در سینما فرهنگ ساعت ۲۳ نمایش داده می‌شد؛ اما هیچ شبی تعداد تماشاگران آن کمتر از ۱۰۰ نفر نبوده‌ است؛ به طوری که در آخرین شب نمایش در این سینما، فیلم حدود ۷۰۰ هزار تومان فروش داشت و حتی شبی هم به فروش بیش از یک میلیون تومان رسیده بود. به این ترتیب مشخص است اگر فیلم در سانس‌های عصر نمایش داده می‌شد، فروش بیشتری می‌توانست داشته باشد.