سه کارگردان یک فیلم کودک می‌سازند
مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و وحید نیکخواه‌آزاد برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان یک فیلم اپیزودیک می‌سازند.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، این سه کارگردان که سال‌ها است که در سینمای کودک و نوجوان فعالیت می کنند و تاکنون آثار متعددی را در این عرصه ساخته‌اند این روزها مشغول ساخت یک فیلم سینمایی با عنوان «گنجیشکک اشی مشی» با ساختار اپیزودیک برای جشنواره کودک اصفهان هستند. هر اپیزود فیلم توسط یک کارگردان ساخته می‌شود. اپیزود اول به کارگردانی مسعود کرامتی دو روز پیش در تهران کلید خورده است و عمده بازیگران آن کودک هستند. گویا قرار است کرامتی نیز در این فیلم در کنار کارگردانی به ایفای نقش بپردازد.
دیگر اپیزودها به کارگردانی رمضانی و نیکخواه آزاد هم اکنون در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارند و به زودی جلوی دوربین می‌روند. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده وحید نیکخواه آزاد است.
وی تاکنون ساخت فیلم‌هایی همچون فرزندخوانده، دیو و دلبر، نصف مال من نصف مال تو و... را در ژانر کودک بر عهده داشته است.
همچنین صندوق کودکان سازمان ملل متحد که با نام یونیسف در سراسر دنیا شناخته می‌شود، داوران خود را برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی کرد.
به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، مهتاب کرامتی، فرشته طائرپور، بهاره یگانه‌فر، پانته‌آ معصومی و جعفر گودرزی به عنوان داوران منتخب یونیسف همزمان با جشنواره بیست و هفتم با تماشای فیلم‌ها جایزه‌ای را به بهترین فیلم اهدا می‌کنند.
بیست‌ وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبراکرم(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.