نخستین آمار فروش فیلم‌های اکران  عید فطر
نخستین آمار فروش فیلم‌های سینمایی «دهلیز» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» اعلام شد.
امیر قطبی، یکی از اعضای دفتر پخش «فیلمیران» در گفت‌وگو با «ایسنا»، درباره آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اظهار کرد: فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده از روز چهارشنبه نهم مردادماه در تعدادی از سینماهای پایتخت اکران خود را آغاز کرد. این فیلم روز چهارشنبه ۱۲ و روز پنج‌شنبه ۳۲ میلیون تومان فروش داشته است.
وی در عین‌حال خاطرنشان کرد: همه‌ ۲۲ سینمایی که فعلا در تهران «هیس! دخترها...» را اکران می‌کنند، نتوانسته‌ بودند آن را از روز نخست نمایش دهند و آمار فروش روز چهارشنبه، مربوط به حدود ۵۰ درصد از این سینماها است.
قطبی درباره فروش «دهلیز» بهروز شعیبی نیز گفت: فیلم سینمایی «دهلیز» از صبح پنج‌شنبه (۱۰ مردادماه) در ۱۷ سینمای تهران اکران شد و این فیلم نیز در روز نخست خود بیش از ۱۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.
این پخش‌کننده درباره فروش شهرستان این دو فیلم نیز یادآور شد: اکران هر دو فیلم در سینماهای شهرستان در حال آغاز شدن است. به همین دلیل باید آمار فروش شهرستان هفته آینده اعلام شود.
امیر قطبی در پایان درباره آخرین آمار فروش فیلم «گذشته» اصغر فرهادی نیز اظهار کرد: این فیلم تا پنج‌شنبه‌ شب گذشته
(۱۰ مردادماه) تنها در تهران یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان فروش داشته است. فیلم‌های «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «دهلیز»، «فرزند چهارم»، «جا به جا» و «هیچ‌کجا هیچ کس» پنج فیلم اکران عید فطر هستند که چهار فیلم نخست از چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته گذشته (۹ و ۱۰ مرداد) روی پرده سینماها رفته‌اند. همچنین «هیچ کجا هیچ کس» نیز اکران خود را از عید فطر آغاز خواهد کرد.