اجرای اسکار 2014 به یک کمدین زن رسید
در حالی که انتخاب ست مک فارلین به عنوان مجری اسکار سال پیش با نظرات مثبتی روبه‌رو شد، اما ابراز بی‌میلی او برای اجرای اسکار 2014 موجب شد تا آلن دی جنرس برای این مسوولیت انتخاب شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اجرای مراسم اسکار که هر سال تا مدت‌ها ذهن‌ها را درگیر خود می‌کند، امسال به الن دی جنرس سپرده شده است. منتقد هالیوود ریپورتر با اعلام اینکه این انتخابی خوب به جای انتخابی مطمئن است، نوشته است بین این دو انتخاب تفاوت وجود دارد و نوع انتخاب می تواند حتی منجر به انتخابی بد مثل انتخاب بیلی کریستال شود که در سال ۲۰۰۴ به وقوع پیوست.
این منتقد نوشته است این که دی جنرس سن خیلی زیادی ندارد و به همین دلیل نیازی ندارد برای حضور در این مراسم شخصیت خود را عوض کند و این از نکات مثبت اوست. وی در سال ۲۰۰۷ این وظیفه را به خوبی انجام داد و این سوال به وجود می‌آید که چرا اعضای آکادمی برای بازگرداندن او به صحنه اجرای اسکار اینقدر تعلل کردند؟
از هم‌اکنون می توان انتظار داشت که دی جنرس یا استوارت به عنوان مجری مراسم ۲۰۱۵ نیز انتخاب شوند. هشتاد و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار دوم مارس (۱۱ اسفند) در سالن دالبی تیاتر هالیوود برگزار می‌‌شود.