شروع امیدوارکننده یک فیلم تحریمی
فروش فیلم‌سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده از مرز دو میلیارد و 200 میلیون تومان گذشت.
علی سرتیپی پخش‌کننده و مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با «ایسنا» گفت: فروش فیلم «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده از مرز دو میلیارد و 200 میلیون تومان گذشت. این فیلم در تهران حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان و در شهرستان‌ها حدود 800 میلیون تومان فروش داشته است که بعد از گذشت پنج هفته ازاکران آن هم چنان از فروش آن کاسته نشده است.
به گفته او؛ فیلم «دهلیز» اولین ساخته بلند بهروز شعیبی تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم بعد از گذشت پنج هفته از اکران خود در تهران ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. سرتیپی همچنین گفت: فیلم «گذشته» اصغر فرهادی نیز تا کنون یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در تهران و ۳۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. اکران نسخه دوبله شده این فیلم نیز از ظهر روز گذشته ۸ شهریورماه در شش سینما به صورت دیجیتال آغاز شده است.
همچنین فیلم‌سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور تنها باقیمانده فیلم‌های تحریمی حوزه هنری در دو روز اول اکرانش، بیش از ۳۷ میلیون تومان فروخت.
به گزارش «ایسنا»، طبق اعلام مدیرعامل «فیلمیران»، این فروش برای یک فیلم، فروش فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود، این در حالی است که این فیلم در ۱۳ سینما اکران شده است و هیچ‌گونه تبلیغاتی هم نداشته است.