غرفه اصغر فرهادی در موزه سینما به دست خودش افتتاح می‌شود
مدیر موزه سینما درباره افتتاح غرفه جوایز اصغر فرهادی توسط خودش و همچنین افتتاح موزه سینمای کودک می‌گوید و گفته‌های مسوولان فرهنگی جدید را امیدبخش تلقی می‌کند.
چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه اصغر فرهادی برای اعطای جوایز خود به موزه سینما اعلام آمادگی کرده و این جوایز را به ویژه جایزه اسکار را تا یک ماه دیگر به موزه سینما اهدا خواهد کرد.
محمد حسن پزشک رییس موزه سینما در این باره به خبرگزاری مهر گفت: واقعیت این است که آقای فرهادی از همان ابتدا هم اعلام کرده بود که جوایزش را به موزه خواهد سپرد ولی در این فاصله ساخت فیلم «گذشته» و سفرهای مستمر وی مانع از این امر می‌شد. چند روز پیش با فراغت نسبی وی این فرصت فراهم شد تا از تمامی موزه و از محل اختصاص یافته به یادگارها و جوایزش بازدید به عمل آورد. امیدواریم تا اواسط آبان ماه غرفه ایشان تکمیل و طی مراسمی با حضور هنرمندان به دست خودش افتتاح و به روی مردم گشوده شود.
پزشک در ادامه درباره بخش سینمای کودک این موزه گفت: با تشکر از همکاری‌های بی‌دریغ شهرداری تهران به ویژه مهندس یزدانی شهردار منطقه یک و مهندس جلالی معاون فرهنگی وی، ساختمان مورد انتظار ساخته شده و اینک در مراحل تکمیل و تجهیز قرار دارد که امید داریم به زودی شاهد افتتاح موزه سینمای کودکان ایران و پس از آن موزه سینمای جوانان و نوجوانان در کنار موزه سینمای ایران در این ساختمان باشیم.