رضا کیانیان، نیکی کریمی، باران کوثری و رامبد جوان روی جلد یک هفته‌نامه جدید
نخستین شماره هفته‌نامه خبری - تحلیلی «سام» شامل گفت‌وگوها، یادداشت‌ها و گزارش‌هایی درباره ادبیات و کتابخوانی و برخی مسائل روز دنیای نشر، منتشر و به خانواده بزرگ مطبوعات پیوست.
به گزارش خبرآنلاین، در نخستین شماره هفته‌نامه خبری - تحلیلی «سام» که به صاحب امتیازی مکتب خبر ایرانیان منتشر شده و در کتابفروشی‌های معتبر پایتخت توزیع شده است، مطالب متنوعی دیده می‌شود.
گفت‌وگوی بلند با مهدی غبرایی، خالد حسینی و احمد دهقان، در کنار یادداشت‌هایی از رضا امیرخانی، رسول یونان، مرتضی سرهنگی، مصطفی رحماندوست در کنار پیشنهادهای ستارگان سینمای ایران از جمله مطالب شماره نخست «سام » است.
رضا کیانیان، باران کوثری، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، رامبد جوان، امین زندگانی، طناز طباطبایی و سحر زکریا و... از آخرین کتابی که مطالعه کردند و پیشنهادشان برای مردم سخن گفته‌اند.
همچنین در این شماره گزارشی از حضور کتب ایرانی در آمازون، نقد و بررسی سبک نویسندگی «احمد محمود» و برخی از آثار او درج شده است. گفت‌وگو با مسوول کتابخانه عامه کابل و وضعیت فرهنگی افغانستان نیز از مطالب این شماره است.
همچنین اخبار کوتاه، معرفی کتاب و انتشار پرفروش‌های هفته گذشته نیز از دیگر بخش‌های این هفته‌نامه است. در این شماره ستون‌های متنوعی به معرفی کتاب در شاخه‌های مختلف نیز اختصاص داده شده است.