ماهنامه فیلم به شماره‌ 466 رسید
ماهنامه سینمایی فیلم در شماره ویژه پاییز خود مطالب جذابی تدارک دیده است. در این شماره دو پرونده، دو موضوع به چاپ رسیده است. در اولین پرونده از رضا کیانیان و جزئیات و رمز و راز بازیگری‌اش سخن به میان آمده است، همراه با گفت‌وگوهای او با علی‌رضا داوودنژاد و اصغر فرهادی. میزگردهایی هم با دو نسل متفاوت از بازیگران برگزار شده است.
در این شماره همچنین نوشته‌هایی از منتقدان به چاپ رسیده است درباره اینکه «بازی خوب چیست و مصداق‌هایش کدام است؟» و...آیا بازیگر می‌تواند خجالتی باشد؟ (نوشته سیدنی لومت). مطالب دیگر این پرونده عبارتند از: درس‌های کوچک بازیگر: راهنمای درآوردن اشک بازیگر، رابطه بازیگر و دوربین، رابطه بازیگر و کارگردان، تفاوت بازی‌ها در «هفت سامورایی» و «هفت دلاور»،گزین‌گویه‌های بازیگران ایرانی و خارجی و...
در بخش دیگر مجله مقاله‌هایی به چاپ رسیده است درباره‌ جلوه‌های پزشکی در سینما و سینماگران تا چه حد به واقعیت‌های مربوط به پزشکی در فیلم‌هایشان اهمیت می‌دهند؟ میزگردی با حضور دکتر امید روحانی، دکتر ملک‌منصور اقصی و دکتر مصطفی جلالی فخر. «جدایی نادر از سیمین»، «گذشته» و «عشق» (هانکه) از نگاه یک نورولوژیست (دکتر عبدالرحمن نجل‌رحیم). در این شماره همچنین مقاله‌ای از مارتین اسکورسیزی درباره زبان سینما و گفت‌وگوی خواندنی ابوالحسن تهامی با هوشنگ لطیف‌پور، یکی از کارآمدترین و موثرترین مدیران دوبلاژ فیلم به چاپ رسیده است.