«برلین منفی هفت» به فارسی دوبله شد
فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» ساخته رامتین لوافی‌پور که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد، برای اکران عمومی دوبله شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پخش این فیلم برعهده هدایت فیلم است و پس از فیلم «خسته نباشید» در گروه سینمایی آزادی روی پرده می‌رود. این فیلم در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به صوت زیرنویس روی پرده رفت و جوایزی را هم نصیب خود کرد.
حدود ۲ هفته پیش این فیلم در استودیو رها با مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده دوبله شده است. این فیلم در آلمان ساخته شده است و بیشتر بازیگران به زبان آلمانی صحبت می‌کنند، به همین دلیل کارگردان و تهیه‌کننده «برلین منفی هفت» تصمیم گرفتند این فیلم را برای اکران عمومی دوبله کنند، چرا که نسخه دوبله با مخاطب ارتباط بهتری برقرار می‌کند.
دومین ساخته سینمایی لوافی‌پور فیلمی ضدجنگ است که زندگی چند مهاجر از کشورهای مختلف را روایت می‌کند. آدم‌هایی که زندگی تازه‌ای را در برلین جست‌وجو می‌کنند. عاطف به همراه دختر و پسر بیمارش به برلین می‌رسند جایی که خطری زندگی‌شان را تهدید نمی‌کند، اما متوجه می‌شوند که همه زندگی زنده ماندن نیست... توم بیشاپز، مصطفی زمانی، کارولین ایشهورن، مسعود رایگان، حلیما ایلتر، سمیر فوکس، مریم عباس، کریستین ویکتور کوینه بازیگران «برلین منفی هفت» به تهیه‌کنندگی سیامک پورشریف و موسسه رسانه‌های تصویری هستند. عکاس فیلم جواد جلالی است.
عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: رامتین لوافی‌پور، نویسنده: محمدرضا گوهری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانه، طراح چهره پردازی: مینا قریشی، ناظر پروژه: مقصود جباری، عکاس: جواد جلالی، طراح لباس: بتینا ویس.