در دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران که روز گذشته در محل مرکز مجامع ایرانی وزارت امور خارجه آغاز شده است، با اهدای لوح تقدیر از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل تعویق برگزاری نمایشگاه مطبوعات و زمزمه‌های عدم برگزاری این نمایشگاه در سال‌جاری اظهار کرد: فکر نمی‌کنم تا پایان سال برگزار شود. او در مورد نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد: فکر نمی‌‌کنم برگزار شود؛ البته نمایشگاه می‌خواهیم داشته باشیم، ولی به هر حال باید فرصت مناسبی پیدا کنیم. با توجه به اینکه بالاخره دولت عوض شده و دولت نوپایی است و در سه چهار ماهی که گذشته عموما به بررسی ساختارهای وزارتخانه پرداخته و به دلیل استفاده از نیروهای متخصصی که به هر حال همگام و همراه با سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشند، طبیعتا برگزاری برخی از این نمایشگاه‌ها به تاخیر افتاده و خیلی مشکلی ایجاد نمی‌کند، مهم این است که کار را عمیق و غنی برگزار کنیم به جای اینکه کار سطحی برگزار کنیم. البته ریز کار را باید از معاونت مطبوعاتی بپرسید. به هرحال تلاش این است که در اولین فرصت ممکن برگزار شود، ولی ممکن است تا پایان سال ۹۲ برگزار نشود.
در این مراسم همچنین با اهدای لوحی از برادر مرحوم کاظم معتمدنژاد به‌عنوان نماینده اعضای خانواده پدر علم ارتباطات نوین ایران تقدیر شد.