رونمایی «من عزتم، بچه سنگلج»
مراسم رونمایی از کتاب شناخت‌نامه عزت‌الله انتظامی با نام «من عزتم، بچه سنگلج» با حضور هنرمندانی چون علی نصیریان، محمد ابراهیم باستانی پاریزی، جواد مجابی، مسعود کیمیایی، علی دهباشی، ایرج راد، رضا داوری اردکانی و... صبح دیروز در هتل هما برگزار شد.
به گزارش «ایسنا»، عزت‌الله انتظامی در مراسم رونمایی از کتابش در سخنان کوتاهی با بیان اینکه در شرایط مناسبی نیست که بتواند زیاد صحبت کند، گفت: فکر می‌کنم ذوق و شوقی که نصیب من شده است، هیچ‌کس آن را حس نکرده است و امروز بعد از عمری طولانی کار من در دست مردم است و خوشبختانه مردم از آن رضایت دارند.
ایرج راد بازیگر و مدیرعامل خانه تئاتر در سخنان کوتاهی درباره ویژگی‌های عزت‌الله انتظامی گفت:‌ من از دوران گذشته افتخار شاگردی و در کنار بودن استاد انتظامی را داشته‌ام.
وی یادآور شد: من در سال ۴۷ به دانشکده هنرهای زیبا رفتم و استاد انتظامی در آنجا با وجود داشتن ۲۱ سال اختلاف سنی، این افتخار را به ما داد که هم‌شاگردی او باشیم. همین‌که من توانستم در یک کلاس در کنار استاد انتظامی باشم، برایم افتخار بزرگی است. همچنین اسماعیل آذر (استاد زبان و ادبیات فارسی) که اجرای این مراسم را بر عهده داشت، در صحبت‌هایی درباره فعالیت هنری عزت‌الله انتظامی گفت: پیش پرده‌خوانی زمانی شکل گرفت که آقای انتظامی آن را اجرا کرد.
در بخشی از این مراسم فیلم کوتاهی درباره آثار و زندگی عزت‌الله انتظامی به نمایش درآمد. همچنین در بخش پایانی این مراسم با حضور عزت‌الله انتظامی، علی‌اکبر علمی و غزاله سلطانی از کتاب «من عزتم، بچه سنگلج» رونمایی شد و نسخه‌ای از این کتاب به عزت‌الله انتظامی اهدا شد.