گروه فرهنگ و هنر- نخستین نمایشگاه نقاشی‌های علیرضا نمدچی در ایران افتتاح شد.
این نقاش شناخته شده در خارج از کشور که برای اولین بار آثارش را در ایران به تماشا گذاشته گفت: پس از سال‌ها تصمیم گرفتم آثارم را در ایران به نمایش بگذارم. ۲ سال پیش هم قرار بود این اتفاق بیفتد و بنا به دلایلی امکانش به وجود نیامد، اما امسال با پیگیری‌های مدیر گالری سین این نمایشگاه برپا شده است.
وی درباره انتخاب کارهایی که در این نمایشگاه کنار هم قرار گرفته‌اند، افزود: آثار این نمایشگاه در رابطه با روزنامه است و روی روزنامه نقاشی شده و تجربه جدیدی است و بیشتر با معیارهای مدرنیته و پست مدرنیته می‌توان آنها را ارزیابی کرد و در ایران چندان سابقه نداشته است.
وی درباره تجربه‌های متفاوتش در خارج از کشور تصریح کرد: من در خارج تجربه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و بیشتر فعالیت‌های هنری‌ام در آن سو شکل گرفته است. به شکل حرفه‌ای کار می‌کنم و تاکنون مرمت دکوری موزه لوور پاریس و چند کاخ در دبی را انجام داده‌ام.
علیرضا نمدچی متولد سال ۱۳۴۵ و فارغ‌التحصیل دانشگاه هنرهای زیبای پاریس است و فعالیت‌های هنری‌اش را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۹۸۹ آغاز کرده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ازساعت ۱۵ تا ۱۹ هر روز به آدرس شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم، پلاک ۱۶ مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه نقاش معروف ایرانی در تهران

نخستین نمایشگاه نقاش معروف ایرانی در تهران