کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «عقیق» که در خبرها آمده بود قرار است حسین خواجه‌امیری (ایرج) در آن بخواند، لغو شد.
پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر پیرامون لغو کنسرت این گروه موسیقایی توضیح داد: این کنسرت قرار بود روز پنج‌شنبه هشتم اسفندماه در دو نوبت در تالار اندیشه حوزه هنری به خوانندگی کامران صفاری پور و آهنگسازی و سرپرستی بهنام خدارحمی برگزار شود که ما هم مجوز را براساس این برنامه صادر کردیم.
وی ادامه داد: در اواسط راه، گروه پیشنهادی مبنی بر بزرگداشت حسین خواجه امیری در چارچوب این کنسرت به ما ارائه داد که ما هم براساس سابقه و کسوت این خواننده موسیقی ایرانی با برگزاری مراسم بزرگداشت در چارچوب برگزاری کنسرت موافقت کردیم؛ اما متاسفانه بعد از مدتی شاهد این بودیم که گروه «عقیق» از حسین خواجه امیری به عنوان یکی از خوانندگان کنسرت نام بردند و این شبهه را ایجاد کردند که برنامه، کنسرت حسین خواجه امیری است. جریانی که مورد توافق ما نبود و دوستان به واقع خلاف قوانین موجود عمل کردند. همان‌طور که اشاره کردم قرار بر این بود که در این کنسرت موسیقایی فقط از آقای خواجه امیری تجلیل شود و اگر قرار بود برای اجرای این خواننده موسیقی ایرانی برنامه‌ای وجود داشته باشد، حتما باید در زمینه صدور مجوز حتی یک قطعه اقدامات لازم صورت گیرد.
ارجمند تصریح کرد: من نیز قلبا برای لغو این کنسرت ناراحتم و اصلا دوست ندارم هیچ کنسرت دارای مجوزی به یکباره لغو شود و همواره هم وقتی خبر لغو کنسرتی را می‌شنوم به شدت ناراحت می‌شوم؛ اما اگر یک نوع عدم تعهد به قانون در این‌گونه موارد توسط گروه‌های موسیقی وجود داشته باشد من با آن برخورد جدی خواهم کرد؛ چرا که این روند در اخلاق کاری من وجود دارد. براساس این گزارش کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «عقیق» به سرپرستی بهنام خدا رحمی و خوانندگی کامران صفاری‌فر، قرار بود پنج‌شنبه هشتم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان موسیقی باشد.