تقدیر رخشان بنی‌اعتماد از همسر شهید دوران
شامگاه 13 اسفند ماه مراسم رونمایی از دو فیلم از مجموعه مستند (نام‌ها) درباره شهید چمران (مصطفی) و عباس دوران (عباس) در حوزه هنری برگزار شد.
به گزارش «ایسنا» رضا میرکریمی کارگردان این مجموعه گفت: من از همان ابتدا می‌خواستم درباره چند شهید مستندهایی را بسازم‌؛ شهدایی که وقتی از اتوبان‌ها رد می‌شویم‌ نام‌هایشان را می‌شنویم و به آنها ارادت زیادی داریم، می‌خواستم کاری کنم تا جوانان بدانند چرا ما به این نام‌ها ارادت داریم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل این مظلومیت آن است که هنوز از مساله جنگ ۸ ساله فاصله تاریخی نگرفته‌ایم، بیان کرد: شاید بعدها بفهمیم که این جوانانِ اغلب زیر ۳۰ سال چه کارهای بزرگی انجام دادند و چه انسان‌های بزرگی بودند که امروز فقط نامشان را بر اتوبان‌ها داریم و عکسشان را بر دیوارها. این شهدا متعلق به همه طبقات جامعه‌اند و نوعی ذخیره‌ معنوی هستند که خرج کردن از آنها برای مقاصد و اهداف کوتاه‌مدت به جایگاه آنها آسیب می‌زند.
در این مراسم پس از آنکه همسر شهید دوران در میان تشویق حاضران روی سن آمد، رضا میرکریمی از رخشان بنی‌اعتماد که در سالن حاضر بود دعوت کرد که روی سن برود و لوح تقدیر همسر شهید دوران توسط این کارگردان اهدا شد.