بازگشت خالق شیار 143 به دنیای نویسندگی
نرگس آبیار با تالیف یک جلد از مجموعه داستانی «قصه نیکان» که با موضوع زندگی امام دهم نوشته شده است، به نمایشگاه کتاب می‌آید.
به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه انتشارات سوره مهر همزمان با ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مجموعه داستانی «قصه‌نیکان» را به قلم جمعی از نویسندگان برای مخاطبان نوجوان منتشر می‌کند.
در این مجموعه که به بازخوانی زندگی‌ برخی از ائمه(ع) پرداخته می‌شود، نویسندگانی چون جعفر توزنده جانی، علی‌اصغر عزتی‌پاک، زهرا زواریان، حسن بیانلو و نرگس آبیار حضور دارند که نکته قابل توجه از میان آنها بازگشت نرگس آبیار کارگردان موفق سینما در ماه‌های اخیر به حیطه نویسندگی با این مجموعه است.
برخی از آثار این مجموعه با عنوان لشکر صلح، کتاب روشن، امام امین، ستاره‌ای که غریب بود و غایب که به موضوع زندگی امام حسن(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام موسی کاظم(ع)، امام حسن عسکری(ع) و امام زمان(عج) پرداخته است.
مجموعه «قصه نیکان» در قالب چهارده عنوان کتاب از سوی دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و به قلم جمعی از نویسندگان تدوین و آماده انتشار شده است که بخشی از آن همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال ارائه خواهد شد.