کیمیایی همچنان می‌فروشد

فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» اکران رسمی خود را از روز گذشته با ۱۲ سینما در پایتخت آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی اکران رسمی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه فرهنگ آغاز شد که «زندگی جای دیگریست» با فروش ۴۷۰ میلیونی با سینمای سرگروه خداحافظی کرد. به گفته سعید سعدی، مدیر شرکت نسیم صبا پخش‌کننده «۵۰ قدم آخر» اکران این فیلم از دیروز در ۱۲ سینمای تهران و ۵ شهر اصفهان، اهواز، شیراز، رشت و مشهد شروع شد. طبق اعلام حبیب اسماعیلی، مدیر شرکت رسانه مولود فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری‌است»، این فیلم با فروش معادل ۴۷۰ میلیون در تهران و ۱۵۰ میلیون در شهرستان و در مجموع ۶۲۰ میلیون تومان سینمای سرگروه خود را از دست داده است اما همچنان ۳۰ سینما در شهرستان‌ها را در اختیار دارد. به گفته اسماعیلی همچنین فروش «طبقه‌حساس» از ۶ میلیارد تومان عبور کرد که این فیلم با وجود از دست دادن سینمای سرگروه همچنان ۱۲ سینما در تهران و ۲۸ سینما در شهرستان دراختیار دارد که تاکنون ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در تهران و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان فروش کرده است.

امیر قطبی از دفتر فیلمیران نیز آمار فروش «متروپل» را تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۴۰ میلیون تومان اعلام کرد که فیلم مسعود کیمیایی ۲۳۰ میلیون در تهران و ۱۱۰ میلیون تومان در شهرستان فروش کرده است. طبق اعلام احمد مختاری از دفتر هدایت فیلم، «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی با در اختیار داشتن ۱۰ سینما در تهران و ۴ سینما در شهرستان تاکنون ۱۴۳ میلیون تومان در تهران و ۲۰ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۱۶۳ میلیون تومان فروش کرده است که از هفته جاری سینماهای این فیلم در تهران و شهرستان اضافه خواهد شد.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نورتابان مجموع فروش فیلم سینمایی «پنج ستاره» با در اختیار داشتن ۷۴ سینما را ۶۰۴ میلیون تومان اعلام کرد.

اولین فیلم مهشید افشارزاده تاکنون در تهران ۴۲۴ میلیون و در شهرستان‌ها ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. مهدی صباغ‌زاده از موسسه پخش «نیمروز فیلم» نیز با اشاره به ادامه فروش خوب «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی در روزهای گذشته گفت: با توجه به اینکه سینماها از روز سه‌شنبه تعطیل بودند آمار دقیق برای فروش هفته گذشته این فیلم نداریم؛ ولی فروش شب پنج‌شنبه برای سه سانس نمایش فیلم درسینما آزادی ۲ میلیون تومان و ۳میلیون تومان برای سینمای پردیس زندگی بوده است. «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی از چهارشنبه ۷ خرداد ماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده است.