گویندگان شاخص «اینجا شب نیست»  را گویندگی می‌کنند

مدیران رادیو جوان در یک نشست خبری تازه‌ترین اتفاقات این شبکه رادیویی را از حضور چهره‌های شناخته شده در برنامه «اینجا شب نیست» تا ویژه برنامه‌های ماه رمضان و اتفاقات جذاب در برنامه «موسیقی من» در راستای حمایت از موسیقی سنتی و محلی و... تشریح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدپور مدیر رادیو جوان با اشاره به تغییر و تحول گوینده و عوامل برنامه «اینجا شب نیست» توضیح داد: بیشتر گوینده‌های این برنامه که هر شب از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روی آنتن می‌رود، تغییر کردند. بامداد شنبه احسان علیخانی، بامداد یکشنبه نیما رئیسی، دوشنبه‌ها بهنام تشکر و توفان مهردادیان، سه‌شنبه‌ها عبدالرضا امیراحمدی و رضا رفیع، چهارشنبه‌ها بهروز تشکر و سعید پورمحمودی، بامداد پنجشنبه فرزاد حسنی و جمعه‌ها فاطمه صداقتی این برنامه را اجرا می‌کنند که همگی از گویندگان شاخص سازمان صدا و سیما هستند.

وی یادآور شد: «کافه رادیو» که قبلا ساعت۲۱ تا ۲۲ پخش می‌شد با تغییر فصل هر روز ساعت ۱۵ تا ۱۶ در جدول پخش قرار دارد. مدیر رادیو جوان پخش برنامه «جوان ایرانی سلام» ویژه جمعه‌ها را از دیگر اقدامات شبکه دانست و برنامه جدید «و قاف حرف آخر عشق» را نیز برنامه جدیدی درخصوص امام زمان(عج) معرفی کرد. برنامه «موسیقی من» جمعه‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ پخش می‌شود و «همیشه بهار» در گروه اندیشه و «نوشدارو» در گروه ورزش و تفریحات از دیگر برنامه‌های جدید این رادیو است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تیم ملی جمعه در برنامه «موسیقی من» قطعه‌ای با خوانندگی چهار تن از گویندگان شبکه رونمایی شد.