خوانش شعر شاملو توسط ع. پاشایی ع. پاشایی از بازنشر کتاب «انگشت و ماه» شامل خوانش شعر احمد شاملو با اضافه کردن ۱۵۰ صفحه خبر داد. گرامیداشت «مارکز» در پایتخت ایتالیا

شهر رم ایتالیا مراسمی برای گرامیداشت «گابریل گارسیا مارکز» با تمرکز بر فعالیت‌های سینمایی این نویسنده فقید کلمبیایی برگزار کرد.

شب تابستانی «کامکارها» با یاد محمدرضا لطفی

گروه کامکارها این بار با ترکیب جدیدی از قطعات فارسی و کردی، آثار جدیدشان را در نخستین شب‌های تابستانی تهران به روی صحنه بردند.

مستندهایی درباره شهید بهشتی ساخته می‌شود

دانش اقباشاوی با ساخت مستند «آن پنجاه و سه سال» پرتره‌ای از شهید بهشتی را در ۱۰ دقیقه و با گفتارمتن حسن پورشیرازی به تصویر کشید و همچنین در تدارک ساخت مجموعه مستندی در ۱۸۰ دقیقه درباره این شهید است.

رد کمک مالی دولت با مناعت طبع

داریوش غریب زاده مستندساز که چندی پیش به‌دلیل بیماری یکی از بستگان نزدیکش ناگزیر به فروش جوایز سینمایی‌اش شد، دلیل نپذیرفتن کمک مالی سازمان سینمایی را این موضوع خواند که پول سینما باید در چرخه سینما خرج شود.

معلولان روی صحنه هنرنمایی می‌کنند

حسین رحیمی، کارگردان نمایش «پرده برداری» با اشاره به اینکه هدف از اجرای اثر نمایشی که با بازی افراد کم توان ذهنی - حرکتی اجرا می‌شود، تلاش برای آموزش نقش‌پذیری و مسوولیت‌پذیری این افراد در جامعه است، بیان کرد که در حال آموزش به معلولان به‌عنوان یک تئاتر درمانگر در مراکز مختلف آموزشی است.

شبکه «افق» دو ساعته شد

شبکه «افق» از دیروز ۷ تیرماه دو ساعته شد و سه برنامه مختلف روی آنتن این شبکه تازه تاسیس تلویزیون خواهد رفت.

«رد کارپت» در دو روز ۷۵ میلیون فروخت

«رد کارپت» دومین فیلم سینمایی رضا عطاران در مقام کارگردان در ۲ روز از اکرانش توانست به فروش ۷۵ میلیونی دست پیداکند.

«درخت سرخ انجیر سرخ» به تئاتر فجر می‌آید

سمانه زندی نژاد کارگردان تئاتر با اشاره به تلاش برای آماده سازی مجدد نمایش «درخت سرخ انجیر سرخ» نوشته نغمه ثمینی در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر عنوان کرد این نمایش‌نامه اتفاق نامتعارفی را که در زندگی یک خانواده قاجاری رخ می‌دهد، به تصویر می‌کشد.

تخفیف ۲۲ درصدی دو ناشر در ماه رمضان

انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تمام آثار منتشر شده خود را با ۲۲ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.